Obserwatorzy

Translate

niedziela, 30 września 2012

gdzie to ucieka ?

hej :) wczoraj nie miałam czasu , ani ochoty , żeby usiąść chociaż na chwilę przy komputerze . wstałam o 6:30 , uszykowałam się i wyszłam z domu . fajnie było się tak przejść z rana , gdy ulice są puste , dzień chłodny a słoneczko świeci prosto w twarz ♥ było zupełnie inaczej niż codziennie rano gdy chodzę do szkoły . zero korków , zero hałasu , zero robót drogowych . gdy dochodziłam pod szkołę spotkałam Martę . poszłyśmy się trochę przejść a gdy wróciłyśmy większość naszej grupy już była . gdy byli już wszyscy poszliśmy do miejsca startowego rajdu . po 9 wyruszyliśmy . te osiem kilometrów zawsze wydawały mi się o wiele dłuższe . w tym roku droga przeleciała raz dwa . gdy byliśmy na miejscu robiliśmy różne rzeczy . po 12 wyjechaliśmy z Objezierza . ok. 13 byłam w domu . odpoczęłam chwilę i po 15 razem z mamą i siostrą poszłyśmy do kuzynki na urodziny . dzień za dniem ucieka nie wiem gdzie . znów . co chwilę będę to przeżywać , ponieważ jest to dla mnie straszne . dziś ostatni dzień września ... ogólnie jestem chora jeszcze bardziej niż w piątek . dlatego dziś cały dzień przeleżałam w łóżku . razem z moim bratem obejrzeliśmy "Muppety" ♥ każdy zna ten film . śmiałam się na tyle , na ile pozwalało mi moje obolałe gardło . jutro nie idę do szkoły i mamy zamiar z mamą zrobić porządek w szafach z ubraniami . będzie trochę tego ... może uda mi się coś wstawić na szafę ... wszystko okaże się jutro . ostatnio w moje rączki wpadł nowy singiel Lany Del Rey z płyty "Born To Die: Paradise Edition" . piosenka bardzo mi się podoba i mam nadzieję , że wam też ;) to na tyle . trzymajcie się ;******

zdjęcia z rajdu :)



Ride by Lana Del Rey ♥

1 komentarz:

  1. też idę na rajd ! haha ;3 o muppety ! muszę obejrzeć . ;d kuruj się ;*

    OdpowiedzUsuń