Obserwatorzy

Translate

wtorek, 2 października 2012

Służące

hej . już trzeci dzień siedzę w domu i się leczę ... na razie efekty są , ale małe . zbiłam gorączkę i to tyle . moje gardło jest na skraju wyczerpania a katar dalej mnie męczy chodź już nie tak bardzo ... nienawidzę być chora ! najgorsze jest odpisywanie lekcji i nadrabianie zaległości . w drugiej klasie gimnazjum wolałabym nie opuszczać aż tylu godzin lekcyjnych . dziś rano przyszła do mamy ciocia . usiadłam chwilę z nimi i zaczęłyśmy rozmawiać o moich planach na przyszłość . na razie na tą najbliższą , czyli co chcę robić po gimnazjum , bo wiele od szkoły , którą wybiorę będzie zależała moja przyszłość . jak już wiecie chcę być fryzjerką . wybrałam już szkołę , ale wiele osób nie popiera mojego zdania -.- ponieważ w technikum nie ma odpowiedniej ilości praktyk jeśli chodzi o fryzjera . polecają mi iść do zawodówki a później zrobić sobie technika . szkoła jakoś nie specjalnie mnie jara , a dodatkowe lata spędzone na nauce już zupełnie ... technikum , które wybrałam mieści się w Poznaniu i to z tym miastem wiążę moją przyszłość , dlatego chciałam już się tam zadomowić . mam przed sobą jeszcze ponad rok , ale znając życie ten czas niewiarygodnie szybko mi ucieknie ... przeraża mnie to . co do tytułu notki ... oglądałam film pt. "Służące" na podstawie książki , którą mam zamiar przeczytać . Akcja filmu toczy się w stanie Mississippi w latach 60. W roli głównej występuje Emma Stone (gwiazda hitu kinowego "Zombieland") grająca Skeeter, dziewczynę z dobrego domu z południa, która po studiach marzy o karierze pisarki. Niespodziewanie wywraca do góry nogami życie swoich przyjaciół i mieszkańców rodzinnego miasteczka, gdy postanawia przeprowadzić wywiad z czarnoskórą służącą najzamożniejszych rodzin w okolicy. Nominowana do Oscara Viola Davis w roli Albeen decyduje się ujawnić ciemne sekrety życia czarnoskórej mniejszości. Ze zwierzeń rodzi się przyjaźń. Okazuje się, że przyjaciółki mają sobie dużo do opowiedzenia. Zarówno one, jak i inni mieszkańcy miasteczka są świadkami zmieniających się czasów i obyczajów. film bardzo mi się podobał . lubię tego rodzaju filmy . zachęcam do obejrzenia . zostawiam was z zwiastunem , a ja muszę porozmyślać co z sobą zrobić ... przy cudownym coverze piosenki Christiny Perri "A Thousand Years" . trzymajcie się ;******

zwiastun na zachętę :)


"I have loved you for a thousand years"



PS: z racji tego , że lubię śpiewać założyłam sobie profil na www.iSing.pl . serdecznie polecam miłośnikom muzyki :) mój profil .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz