Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 17 września 2012

Ludzki Gest

hej ;) przepraszam , że wczoraj nie napisałam , ale byłam na występie z orkiestrą , później na chwilowym spacerze z Anitą i wróciłam obolała . nogi tak bardzo mnie bolały , że płakałam ... już dawno nie czułam nic równie okropnego . dziś nie poszłam do szkoły , ponieważ mój tata dziś wyjeżdżał z powrotem do Belgii i jakbym wróciła ze szkoły już by go nie było . a chciałam spędzić z nim jeszcze trochę czasu . za chwilę lecę na skarpę . co do tytułu posta . "Ludzki Gest" to Obornicka organizacja charytatywna . dla tej właśnie organizacji walczy o wygraną drużyna Libera w Bitwie Na Głosy . oczywiście głosowałam . pierwszy utwór "Czyste Szaleństwo" wykonali wspaniale . drugą piosenką , która była już oceniana była "Grenade" Bruno Marsa . to jednak nie było już takie cudowne . Paulina , którą poznałam na castingu ma za bardzo rockowy głos (co jest całkowitą zaletą) jak na tak delikatną piosenkę . strasznie było mi ich żal :( ale i tak mój głos otrzymali . pod koniec wakacji drużyna Libera nagrała piosenkę pt. "Ludzki Gest" właśnie dla tej organizacji . dziś w moje rączki wpadł teledysk . piszcie swoje opinie . to na tyle . uciekam na próbę . trzymajcie się ;**********

niestety nie znalazłam nagrania z "Czystym Szaleństwem" ;(

I teraz link do teledysku: KLIK

1 komentarz:

  1. uwielbiam Libera ♥
    kibicuję mu i mam nadzieję że wygra :d

    OdpowiedzUsuń