Obserwatorzy

Translate

wtorek, 4 września 2012

jak ja to przetrwałam ?

hej :D przepraszam , że wczoraj nie napisałam , ale nie miałam czasu . rozpoczęcie roku szkolnego wspaniałe . rzucałam się wszystkim w ramiona i czułam się jakbym była najarana xD hahahahaha . jednak mój plan lekcji sprowadził mnie na ziemię . po rozpoczęciu razem z Martą , Kusią i Miłoszem poszliśmy na chwilę na rynek . Miłosz po chwili gdzieś się ulotnił , a my poszłyśmy do Marty . od Marty do mnie a później spotkałyśmy się z Anitą . chodziłyśmy po mieście a później poszłyśmy do Anity . od Anity na ook . tam zostałyśmy na próbie . wróciłam do domu , podpisałam wszystkie zeszyty i spakowałam się . czułam , że odpływam . na rozpoczęciu miałam świetny outfit , jednak nie zdążyłam zrobić zdjęcia . dziś pierwszy dzień w szkole i szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak to przetrwałam .. lekcje się okropnie dłużyły , jednak było trochę luzu (nie licząc pisania w kółko tego samego czyli regulaminu) . po lekcjach poszłam do cioci . wróciłam do domu dopiero o 19 . spakowałam się i musiałam napisać , ponieważ aż mnie nosiło :D 14 września jest występ LANY DEL REY ! jaram się . tak bardzo chcę jechać . jednak to jest w Warszawie . rozważam , ze znajomymi wyjazd pociągiem , jednak wątpię , żeby to wypaliło . jutro dwa pierwsze wf ... umieram . to na tyle . trzymajcie się ;*********

kilka zdjęć z dzisiejszego dnia :D








LANA ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz