Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 10 września 2012

lepiej niż w wakacje .

hej ;) wczoraj byłam na dożynkach w Ocieszynie . pogoda dopisała więc nie było mowy o niewypale . można powiedzieć , że było lepiej niż w wakacje . dzień zaliczam do udanych . dziś miałam 7 lekcji... zleciały jedna po drugiej nie wiem kiedy . po lekcjach poszłam do drogerii po farbę do włosów . chwilę po 16 poszłam się przejść z Anitą . później na skarpę . tak właśnie ... wróciliśmy na skarpę , czyli wróciliśmy do "domu" ♥ wyremontowana skarpa cudowna . jednak dziś nie było próby , tylko porządki . do sprzątania było sporo . ok. 19 wychodziłam razem z Wetą . poszłam ją odprowadzić i wróciłam do domu . jutro też 7 lekcji . dam radę . po lekcjach do Denaru z mamą . teraz słucham piosenki , którą usłyszałam dziś w radiu i zakochałam się w niej . Kasia Gomoła "Czekam" . trafia prosto w serce . to na tyle . zostawiam was z zdjęciami z dożynek i z piosenką . trzymajcie się ;*********






bluzka- H&M
bolerko- no name
spodenki- second hand
baleriny- no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz