Obserwatorzy

Translate

środa, 19 września 2012

absolutny brak czasu ...

hej . myślałam , że dziś już nie uda mi się napisać . jednak znalazłam chwilkę i piszę . szkoła , skarpa , znajomi , nauka i tak non stop . brakuje mi czasu ... dzień jest za krótki . po prostu chciałabym mieć trochę więcej czasu . nie mam pojęcia jak go wygospodarować . ech ... wczoraj miałam 7 lekcji . przetrwałam . po lekcjach na chwilkę do domu a później na skarpę a tam... niespodzianka ! przyjechała Monika :) miałyśmy okazję porozmawiać . umówiłyśmy się na dziś , więc po moich 7 lekcjach spotkałam się z "siostrą" ♥ poszłyśmy się przejść a później do mnie . obejrzałyśmy zdjęcia ze śląska . fajnie było powspominać . następnie na spacer . kupiłam sobie buty , które mi się bardzo spodobały . wróciłam do domu o 18 . poczytałam chwilę książkę , zrobiłam lekcje , ogarnęłam pokój i piszę . brakuje mi czasu . ale i tak dziś napiszę o czymś co od jakiegoś czasu siedzi mi w głowie . jak już pewnie zauważyliście do niektórych postów dodaję piosenki , które aktualnie mam w głowie . chciałam więc napisać o moich gustach muzycznych . nie mam żadnych ograniczeń . to co akurat mi wpadnie w ucho słucham jakiś czas . słucham: Rihanny , Christiny Perri , Grubsona , Beyonce , Guns n' Roses , Linkin Park , Florence + The Machine , Katy Perry , Lany Del Rey i wielu innych . najgorzej z typowym techno . jakoś nie specjalnie za tym nie przepadam ... słucham wszystkiego po trochu . wielu ludzi się pyta jak tak można , ale ja jakoś nie widzę w tym nic złego . to na tyle . postaram się odezwać jutro . prawdopodobnie 9 lekcji , potem na chwilkę do domu i zamiast na próbę na skarpę to na spotkanie w kościele do bierzmowania -.- nie wyrabiam ... trzymajcie się ;******

jakieś zdjęcia z dzisiejszego dnia w szkole :)





przykładowe piosenki ;p

1 komentarz:

  1. bo ich nie mam xd One po prostu były już na blogu ;DDD O ty piczo ! Z dzisiejszego W-F'u ! :DD ♥

    OdpowiedzUsuń