Obserwatorzy

Translate

czwartek, 13 września 2012

pozytywne nastawienie .

hej :D jest dobrze . bardzo dobrze . jest zajebiście ! nastawienie do życia optymistyczne jak nigdy . po prostu siedzę i się śmieję :) dziś miałam 6 lekcji . na początku byłam bardzo zaspana i wgl nie rozumiałam co się do mnie mówi . jednak po drugiej lekcji było już bardzo dobrze . śmiałam się z wszystkiego a znajomi nie wiedzieli co mi jest . najlepsze i tak było naśladowanie naszego pana od wosu xD wróciłam do domu , zrobiłam lekcje i poszłam na skarpę . jednak próby nie było . ale i tak do domu wróciłam ok. 19 . pouczyłam się trochę , wykąpałam i tak teraz siedzę . za chwilę obejrzę sobie coś w tv i pójdę spać . jutrzejszy dzień zapowiada się jeszcze lepiej . chciałam też napisać o filmie , który wczoraj oglądałam . "Współlokatorka" . krótki opis: Studentka Sara (Minka Kelly) zostaje losowo przypisana do nowej studentki Rebecci (Leighton Meester), z którą ma dzielić pokój w akademiku. Dziewczyny szybko się zaprzyjaźniają się, jednak po pewnym czasie Sara stwierdza, że życie jej i jej przyjaciół jest w niebezpieczeństwie, gdyż Rebecca nie zamierza tolerować innych osób w otoczeniu lokatorki. Na początku film wydawał się łagodny , jednak z czasem coraz bardziej mnie zadziwiał . uwielbiam ten film i polecam jego obejrzenie . to na tyle . trzymajcie się ;*****



czas przygotować jakiś outfit... możliwe , że jutro się pojawi :) 
tymczasem wygrzebane z kompa .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz