Obserwatorzy

Translate

piątek, 14 września 2012

słodkości :)

cześć ;) piątek , piątunio , piąteczek ! ♥ dobiega już jednak końca ... ale był to dość mieszany dzień jeśli chodzi o humor . w większej części dzień był bardzo fajny , jednak wszyscy załapaliśmy jakiegoś doła . ech ... staram się poprawić sobie humor . dziś 6 lekcji . godzinę czekałam za Sarą . poszłyśmy się przejść i o 15 byłyśmy u mnie w domu . mój tata wrócił dziś do domu od początku sierpnia . o 16:30 wychodziłyśmy z Sarą na skarpę . próba jak zawsze . wróciłam przed chwilką do domu i piszę . co do tytułu posta ... mój tata przywiózł pełno belgijskich słodyczy ! ♥ mniam ! ja tu staram się trzymać linię i schudnąć trochę a mój tata przywozi mi takie cuda ! oczywiście już musiałam coś spróbować . był to... BIAŁY TWIX ! byłam bardzo zdziwiona takim wynalazkiem . zwykły Twix jest lepszy , ale ten też jest bardzo dobry . słodycze za mną cały czas chodzą xD to na tyle . trzymajcie się ;******

białe Twixy ♥

pudełko po mleku czekoladowym . z Sarą ;*

bluza- second hand
spodnie- zara
adidasy- reebok

1 komentarz: