Obserwatorzy

Translate

sobota, 1 września 2012

mała Zuzia ♥

hej ;) wczorajsze ognisko udane . zdjęcia będę mieć dopiero za jakiś czas ponieważ robiłam zdjęcia aparatem pani Eli i dostanę je dopiero jak dam jej płytę lub coś . wczoraj o godzinie 13:30 moja kuzynka Kasia urodziła córkę ! małą Zuzię . jest cudowna ! waży 3.950 a mierzy 59cm . maleńka ma ciemne włosy , czego nie przywidzieliśmy , ale nie zdziwiliśmy się . moje dwie kuzynki gdy się urodziły miały ciemne włosy , jednak z czasem się rozjaśniały a dziś są blondynkami :) przez te właśnie włosy nie wiedziałyśmy do kogo jest podobna . ale gdy zaczęła robić różne miny przypomniała nam jej starszego brata , tylko Filip miał jasne włosy . jak ten czas leci . dopiero co dowiedziałam się , że Kasia jest w ciąży a dziś nie mogłam się napatrzeć na jej córkę . za chwilę lecę z mamą do cioci . to na tyle . trzymajcie się ! ;*******





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz