Obserwatorzy

Translate

piątek, 28 września 2012

zaczęło się ...

hej ;) zaczęły się już choroby połowy polski xD jestem jedną z osób , które przeziębienie dopadło . zamiast od razu po szkole iść do domu i jakoś się leczyć , chodzę po mieście . dziś miałam 6 lekcji . po lekcjach przyszła po mnie Monika . szłyśmy do mnie do domu w towarzystwie Miłosza . siedziałyśmy dosłownie moment u mnie w domu i poszłyśmy na spacer ;) spotkałyśmy wiele znajomych . później poszłyśmy do Piotra i Pawła po bagietki a później poszłyśmy się spotkać z Agą . chwilę po 16 poszłyśmy na skarpę . ok. 17 poszłam odprowadzić Monikę na rynek . wróciłam na skarpę i czas jakoś leciał . pod wieczór poszłam się przejść z Mariką na dwójkę (jak ja tam dawno nie byłam , nie licząc wf xD) . wróciłyśmy na skarpę i po chwili razem z Wetą , Agą , Pati , Maćkiem i Olą wracaliśmy do domu . od razu zrobiłam sobie gorącą herbatkę ♥ jutro idę na rajd ;) już czwarty raz z rzędu . nigdy mi się to chyba nie znudzi xD mam nadzieję , że nie będzie padać . to na tyle . odezwę się jutro ;) trzymajcie się ;**********


siostra ♥


outfit :
bluzka- house
koszula- second hand
spodnie- miejscowy sklep
buty- miejscowy sklep
apaszka- second hand
i płaszczyk na powyższych zdjęciach- second hand

1 komentarz: