Obserwatorzy

Translate

niedziela, 2 września 2012

dlaczego tak krótko ?

hej ;) wczoraj wróciłam do domu bardzo późno . marzyłam tylko o swoim łóżku i śnie . obudziłam się po 11 . ogarnęłam się i przyszła ciocia z córką . zrobiliśmy sobie grilla . później dla rozrywki pograliśmy w babingtona . biorąc pod uwagę ostatnie dni było dziś dość ciepło , ale teraz słońce już zaszło i zapowiada się na deszcz . nie wierzę , powoli dobiega koniec wakacji . wszystko się po prostu ulotniło . mimo to były to chyba najlepsze wakacje w całym moim życiu . oczywiście były jakieś drobne załamania itp. ale dałam radę xD jutro już rozpoczęcie . nie mogę się doczekać widoku niektórych osób . mimo to i tak nie chcę wracać do szkoły . dlaczego to trwa tylko dwa miesiące a nie wieczność ? trzeba przeżyć kolejne 10 miesięcy . to na tyle . odezwę się jutro po rozpoczęciu . trzymajcie się ;********

wakacyjnie ♥
Łeba . czekamy do następnych wakacji :)

1 komentarz:

  1. te wakacje, jakoś nie było moimi najlepszymi ale cieszę się przy najmniej twoje były! ;*

    OdpowiedzUsuń