Obserwatorzy

Translate

sobota, 30 czerwca 2012

jest sens ?

cześć ;) transfer nadal jest ! cieszy mnie to ogromnie , jednak zastanawiam się czy jest sens ciągnąć dalej tego bloga ? mamy wakacje , coraz więcej czasu spędzamy poza domem . nie mam nawet czasu żeby tutaj pisać . jeśli ktoś chce niech protestuje , ale ja rozważam taką opcję . wczorajszy dzień jak najbardziej udany ;) koncert nie zachwycił mnie jakoś specjalnie , bardziej to co działo się potem . na całym placu tańczyli ludzie ! co chwilę spotykałam znajomych , których nie widziałam wiekami . tańczyłam z wszystkimi , którzy byli w pobliżu xD wróciłam do domu dość późno . dziś mam występ . myślę , że dam radę . z tego z co widzę za oknem pogoda zaczęła się psuć (wczoraj było niewiarygodnie gorąco) a teraz chyba zaczyna padać -.- nie mam czasu zgrać zdjęć na komputer , dlatego daję szybko jakąś wakacyjną fotkę i zmykam . trzymajcie się ;*******

Łeba ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz