Obserwatorzy

Translate

piątek, 22 czerwca 2012

cholera !

hej . kolejny przymulony dzień . dziś w szkole mieliśmy "piknik pod piramidami" . nudy... nie miałam ochoty z nikim rozmawiać . cały dzień chodziłam z słuchawkami w uszach ... cokolwiek bym nie zrobiła to źle ! wrr ! miałam ochotę podusić . wróciłam ok. 11:30 do domu . przeczytałam kilka rozdziałów książki . Ola poprosiła mnie żebym zrobiła jej loki . zajęło mi to ponad godzinę ! ;o nogi mi odpadały a efekt był nawet fajny . jednak po dwóch godzinach loki oklapły :( przed 16 wyszłam na spacer z Magdą , dowiadując się kilku ciekawych rzeczy ... poszłyśmy zobaczyć na skarpę . tam byłyśmy jakieś pół godziny . później na spacer po mieście . usiadłyśmy na rynku rozmawiając o przyszłości . Magda jest już w liceum a ja nadal nie wiem do jakiej szkoły mam iść ... wiem , że mam jeszcze dwa lata ale to cholernie szybko zleci . przed 20 byłam w domu . i znów dołek ... cholera ! to jest denerwujące . niech pogoda się poprawi to może będzie lepiej . na jutro mam plany ale nie wiem czy wypalą ;) wiem , że muszę zrobić wielki porządek w moim pokoju ! to na tyle . trzymajcie się ;d

jestem jednorożcem ! ♥ 
karnawał 2012r. 

1 komentarz:

  1. też ostatnio mam dołka . -,- ale bd dobrze. jej, masz jeszcze laska 2 lata. o szkołe średnią bd się zamartwiać później. :*

    OdpowiedzUsuń