Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 11 czerwca 2012

rowery , rowery , rowery ...

hej :) szczerze mówiąc mam obolały tyłek xD dziś miałam 6 lekcji . wróciłam do domu , zjadłam coś i pojechałam rowerem pod OOK po Marikę . od 15:30 do 18:30 jeździłyśmy po okolicy . wpadłyśmy do Asi ♥ tzw. NIESPODZIANKA :) tyłek od tej jazdy niesamowicie obolały xD czas zabrać się za "odchudzanie" :) nadchodzą wakacje , także trzeba zrzucić trochę kilogramów . dziś popiszę trochę o EURO 2012 . nie wiem jak inne dziewczyny w moim wieku , ale ja oglądam prawie wszystkie mecze :) nie interesuję się jakoś specjalnie piłką nożną , ale jeśli gra mecz Lech Poznań , lub są jakieś ważniejsze rozgrywki siadam przed telewizorem z bratem i tatą i kibicuję . podczas mojego pobytu w Poznaniu , na Starym Rynku spotkałam reprezentację HISZPANII ;o normalnie szok . dziś się dowiedziałam o fajnej ofercie w Orange na kartę . za każdy gol na jakimkolwiek meczu dostaję 10 darmowych sms'ów , a za gol reprezentacji Polski dostaję 100 darmowych sms'ów . można je niestety wysyłać tylko do innych użytkowników sieci Orange . aktywowała mi tą usługę Natalia , także nie wiem jak ją aktywować . to na tyle . dziś dodam zdjęcia z orkiestrowego Dnia Dziecka w Świerkówkach ;) niezapomniane chwile ♥ trzymajcie się ;*******

zdjęcia z aparatu Mariki :*











1 komentarz: