Obserwatorzy

Translate

wtorek, 19 czerwca 2012

żałosne ;)

cześć ;D z wczorajszego opalania tak jak myślałam nic nie wyszło ;) za to pod wieczór wybrałam się z Magdą na rowery xD po prostu odpadam xD dziś miałam 5 lekcji . na 6 i 7 miałam próbę . wróciłam do domu , zaczęłam czytać drugą część Domu Nocy ;) i ogarniam fb i bloga . żałosne jest dla mnie zachowanie niektórych ludzi . mówię tutaj o moim byłym przyjacielu . w wrześniu zaczęło się psuć a w listopadzie był kompletny koniec . pogodziłam się z tym . jednak denerwuje mnie to , że robi jak robi . mam ochotę go udusić ! wrrr ! zaczyna coś a potem ma sapy do mnie . to nie jest normalne . mniejsza o to . i tak dość się dziś zbulwersowałam przez niego ... teraz na rozluźnienie przejażdżka rowerem . jutro Poznań - wycieczka klasowa ♥ debile ;) hahahaha ;) trzymajcie się ;****

zdjęcia z wczorajszego wypadu rowerowego ^^ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz