Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 18 czerwca 2012

prezentacja o... EGIPCIE !

cześć ;) wczoraj byłam na spacerze z Miłoszem i Magdą . na osiedlu spotkaliśmy Ajotkę i Siwą ;) wróciłam do domu i uczyłam się na geografię . poszłam dość wcześnie spać a dziś i tak nie mogłam się podnieść xD miałam 6 lekcji . podczas siódmej poszłam razem z Olą do biblioteki publicznej (jak dobrze , że jest tak blisko szkoły) i wróciłyśmy czekając na dodatkową lekcję z geografii . przeżyłam szok gdy usłyszałam swoją ocenę z polskiego ! 4 ;o ! niewiarygodne ! wróciłam do domu i oglądałam tv . zrobiłam sobie kawę mrożoną i zabrałam się do pisania klasowej prezentacji o Egipcie . od kiedy w czwartej klasie brałam udział w przedstawieniu o Egipcie bardzo fascynuje mnie ten kraj ;) nie tak żebym jakoś niewiarygodnie za nim szalała , ale sama starożytność tego państwa jest niesamowita . jest dziś bardzo gorąco i mam zamiar się poopalać . z tego co teraz widzę to nie za bardzo wyjdzie , gdy słońce schowało się za chmurami :( ech ... to na tyle . trzymajcie się ;******

backstage ogniska orkiestrowego na dzień dziecka :D (zdjęcia tutaj: KLIK)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz