Obserwatorzy

Translate

środa, 13 czerwca 2012

słonecznie , duszno - chłodno , deszczowo .

hej ;) pogoda czasami jest nie do zniesienia ! dziś obudziłam się ok. 9 . posprzątałam , ogarnęłam się i zrobiło się przed 12 . przyszła Weta i poszłyśmy na skarpę . tam się przebrałyśmy i poszłyśmy pod kościół . na początku było słonecznie i duszno . później słońce schowało się za chmurami i zaczął wiać chłodny wiatr . zaczęło kropić , a po chwili przestało i znów wyszło słońce . po półtorej godziny stania na baczność zrobiło mi się słabo i omal nie zemdlałam ;o w domu byłam po 15 . czytałam książkę i przyszła Weta . pojechałyśmy rowerami po chipsy i razem z moją siostrą oglądałyśmy film . "Zbuntowana Księżniczka" nigdy mi się nie znudzi . ostatnio myślałam nad zmianą wyglądu bloga . chyba wrócę do dawnego wyglądu , tylko odświeżonego xD teraz opis filmu: Poppy to nastolatka z Malibu, która większość swego czasu spędza na szalonych wybrykach, których ma dość jej bogaty ojciec. Postanawia posłać ją do angielskiej szkoły z internatem o surowej dyscyplinie. Czy Poppy poradzi sobie w nowej sytuacji? Film boski ♥ polecam . ja uciekam uczyć się na jutro . trzymajcie się ;*******



1 komentarz: