Obserwatorzy

Translate

wtorek, 12 czerwca 2012

przy herbacie ...

hej :) jestem strasznie obolała po wczorajszej kilometrówie rowerem ♥ dziś w szkole zaczęło się wystawianie ocen długopisem ... wrrr ! dowiedziałam się o ocenach , o których nie miałam pojęcie ;o jutro mnie znów nie będzie w szkole . kolejne zaległości ... nauczyciele nas ochrzaniają , że z poprawkami zbieramy się na koniec roku , a tak na prawdę to oni zrywają się z sprawdzianami -.- żałosne ... po lekcjach wróciłam do domu i nigdzie nie wychodziłam . chciałam posiedzieć , pomyśleć ... za 8 dni ON ma urodziny xD będzie zabawnie ;) jutro nie będzie mnie w szkole ponieważ mamy występ w liceum , które dzieli tylko brama od mojego gimnazjum xD ale chociaż się wyśpię ;) siedzę przy herbatce ogarniając to co najważniejsze . w sumie to na tyle . trzymajcie się ;********

moje ulubione zdjęcia z sesji z Miłoszem ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz