Obserwatorzy

Translate

niedziela, 17 czerwca 2012

w kratkę .

hej ;) dziś znów obudziłam się o 10 . nie miałam na nic sił . obejrzałam Glee i ogarnęłam się . wczoraj skończyłam książkę . jutro biorę się za drugą część . ogólnie jestem cała pogryziona po wczorajszym dniu ... za chwilę idę się uczyć na geografię a później na spacer z Magdą ;) od poniedziałku nie mam przepisanego zeszytu od polskiego ... co do tytułu postu . dziś postawiłam na kratkę . założyłam ciemną koszulę , jasne jegginsy i trampki w kratkę . na dworze jest chłodno więc jeśli będę wychodzić założę jakiś sweterek lub coś ;) to na tyle . trzymajcie się ;***

koszula- second hand
jegginsy- H&M
trampki- miejscowy sklep

1 komentarz:

  1. u ciebie było wczoraj chłodno. ? jeej u mnie to meega gorąco :D
    ładnie wyglądasz . :*

    OdpowiedzUsuń