Obserwatorzy

Translate

niedziela, 1 lipca 2012

trzysta !

hej . na samym początku napiszę , że na moim blogu pojawiło się już trzysta postów ! wow . wczoraj miałam występ a następnie wianki . spędziłam je w towarzystwie Beaty , Oli i Julii ;) było naprawdę świetnie . nie wierzę , że nie chodzimy ze sobą do klasy już od ponad roku ... czas szybko zleciał . wianki kończył pokaz fajerwerków ! było to coś magicznego . lepiej niż w sylwestra . w sumie było to takie pół roku . w końcu zakończyliśmy już 6 miesiąc roku ;) mam filmik , który tutaj wstawię . dziś idę do szpitala w odwiedziny . później do babci na imieniny . internet zaczyna mi zamulać , także możliwe , że transfer mi się skończy (nienawidzę końcówki transferu i życia w stresie kiedy się skończy xD) . to na tyle . trzymajcie się ;*****

sorki za jakość . nagrywane telefonem ;)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz