Obserwatorzy

Translate

środa, 27 czerwca 2012

zaczęło się ! ♥

hej ;) sorki , że nie odzywałam się jakiś czas , ale nie chciałam siadać przed kompem . kilka dni bez fb , bloga itp. dobrze mi zrobiło ;) w sobotę posprzątałam cały pokój ♥ mam w nim (prawie) idealny porządek . na wieczór pojechałyśmy z Magdą do uści , do Miłosza . wróciłam do domu i siedziałam do późna czytając książkę . w niedzielę byłam w kościele , a potem odbył się piknik parafialny . przyjechała Milena i razem spędziłyśmy czas . w poniedziałek miałam tylko 4 lekcje . po lekcjach poszłyśmy z dziewczynami do naszej dawnej podstawówki . później na chwilę do mnie . następnie wybrałam się na trochę do Mariki . obejrzałyśmy Shrek'a ♥ nasza bajka . później poszłyśmy na skarpę . wróciłam do domu po 18 . we wtorek nie byłam wgl w szkole . od rana trochę posprzątałam a później pojechałam z mamą do szpitala w odwiedziny . wróciłam do domu na chwilę i od razu szłam do cioci . poszłyśmy do SH i kupiłam sobie śliczną spódniczkę . bawiłam się trochę z kuzynkami . wróciłam do domu i zaczęłam się szykować na występ . przyszła Weta i poszłyśmy razem . oczywiście wielki zamęt . do domu wróciłam przed 23 i byłam okropnie zmęczona ... dziś rano nie słyszałam budzika i gdyby nie Ola nie wstałabym do szkoły ;o byłam tylko na dwóch lekcjach a na dwóch następnych na próbie . po lekcjach razem z dziewczynami stałyśmy chwilę przed szkołą i spotkałam Angelę . rozmawiałyśmy o wszystkim i o niczym xD A. odwiozła mnie do domu , a od razu potem jechałam z mamą do szpitala . wróciłyśmy i szykowałam się na występ . dzisiejszy korowód był też męczący . ogólnie jakoś nie mam humoru . ech... czy to kiedyś się skończy? co do tytułu . w końcu zaczęły się Dni Obornik ! ♥ cały rok na to czekałam . dlatego też nie mam czasu usiąść przed komputerem i napisać coś tutaj . ja spadam . odezwę się gdy będę miała chwilkę (o ile transfer mi się nie skończy -.-) . to na tyle . trzymajcie się ;**********

niedzielnie . z siostrą ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz