Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 21 listopada 2011

szybko .

hej . dosłownie jestem tu na chwilę i uciekam . wczoraj nie miałam czasu się odezwać . koncert znakomity ♥♥♥ już zapomniałam jak to jest ;) bawiłam się genialnie . oczywiście jakieś pomyłki musiały być . dziś nie miałam kompletnie sił żeby wstać . jednak mi się to udało . teraz lecę po Martynę i na próbę . dziś mamy zajęcia dodatkowe z BALETU xD kiedyś już miałyśmy takie zajęcia ale było to parę lat temu . przez ten czas tańczyłam już tylko Taniec Współczesny i Modern Jazz ;) spodobały mi się te dwa style . to na tyle . trzymajcie się ;***

PS: RED LIPSTICK <3 piosenka z nowej płyty Rihanny Talk That Talk ♥ muszę wejść w jej posiadanie ;D

zdjęcie wykonane przez Marikę♥ 13.11.2011 <3


































4 komentarze: