Obserwatorzy

Translate

środa, 2 listopada 2011

naprawimy to ...

cześć wam . wiedziałam że tak będzie . mój humor znów jest byle jaki , ale idę z uśmiechem na twarzy który towarzyszy mi non stop . dziękuję moim przyjaciołom dzięki którym każdy dzień jest jedyny w swoim rodzaju ♥ jeśli chodzi o sprawy sercowe . coś sądzę że chyba jest na mnie zły ;/ ale no cóż ... NAPRAWIMY TO ;) D. jesteś dla mnie baaaardzo ważny . nigdy o tym nie zapominaj ;* pozostaje nam przyjaźń której nie pozwolę zjebać ! muszę wymyślić jakiś sposób na naukę ponieważ wchodzi mi strasznie ciężko przez co mam dużo słabych ocen . w następnym tygodniu wywiadówka :( będzie źle ... szkoda że nauka nie wchodzi mi tak jak teksty piosenek lub jakieś wydarzenia w moim rozwalonym życiu ;) jutro na WAPIRIADĘ z Mariką i Pamelą xD maniaczki sagi Zmierzch w kolejne trzy czwartki zawitają w OOK na wszystkich filmach z tej sagi ♥ a później do kina do Przed Świtem ! ach! to na tyle . pa ;**

znalazłam zdjęcia z moich trzynastych urodzin ♥















no i piosenka od której się uzależniłam <3


1 komentarz: