Obserwatorzy

Translate

piątek, 18 listopada 2011

piątek impry początek ! ♥

hej . nareszcie piąteeeeeeek ♥♥♥ w sumie miałam tylko 3 lekcje ;) pierwsza to religia potem polski i dwie lekcje na świetlicy ;D a ostatnia chemia . jest strasznie zimno ;(( za chwilę biorę się za lekcje a potem lecę na OOK , na próbę ♥ po całym ciężkim tygodniu odetchnę sobie w miłym towarzystwie ;) jutro również próba , a w niedzielę koncert ;D jestem strasznie zmęczona ... mam ochotę się w końcu wyspać ... to na tyle . pa ;***

jakieś zdjęcia z osiemnastki ;) nie skomentuję tego ;D

4 komentarze:

  1. ładne ;)
    zapraszam do mnie będzie mi milo jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ` ja dzisiaj miałam aż dwie religie .. uhuhu. miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog .:)

    zapraszam na mój nowy blog .:
    http://perfect-streets.blogspot.com/

    i obserwuję . :)

    OdpowiedzUsuń