Obserwatorzy

Translate

piątek, 11 listopada 2011

już nie będzie tak jak było ...

hej ;) właśnie wróciłam z występu . było świetnie , choć jedna sprawa mnie zdołowała ;/ ale no cóż . tak miało być ... szkoda że nie będzie już tak jak kiedyś :( strasznie mi tego brakuje ! ;/ te wszystkie niepotrzebne kłótnie ... przed występem spotkałam się z Miłoszem , ale na niedługo bo czułam się strasznie ;// gdy wróciłam do domu zasnęłam na trochę , gdy się obudziłam zaczęłam się szykować na występ . teraz siedzę przed kompem , piję ciepłą herbatkę i słucham muzyki ♥♥♥ na jutro planów nie mam ale coś się wymyśli ;p to na tyle . ja uciekam ;) pa;***

PS: pod poprzednim postem pytano mnie co to gimnazjada . jest to rywalizacja klas . tematem jest Święto Niepodległości ;)


1 komentarz:

  1. aldne zdjecie ;D
    mnie też jest obchodzona gimnazjada, ale to dopiero w maju ;d

    a że z racji, ze chodze do szkoły średniej już nie bede mogła brać udziału ;/

    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń