Obserwatorzy

Translate

czwartek, 17 listopada 2011

na szybko ...

hej . kompletnie nie mam już czasu ! szkoła , dom , skarpa , nauka . i tak ciągle ! ;/ wrrr ! na całe szczęście cały ten czas spędzam z najbliższymi mi ludźmi ♥♥♥ jutro piąteeeek ! ;) już nie mogę doczekać się próby w OOK ! ahhh ;) cudownie . właśnie skończyłam pisać biografię Adama Mickiewicza ... było to dość męczące ... dziś lekcje zaczynałam o 9.30 . dlatego razem z dziewczynami zawitałyśmy do naszej podstawówki . nie ma to jak spotkać się z swoją byłą wychowawczynią . po drodze do szkoły robiłyśmy sobie różne fotki xD to na tyle . ja uciekam a wy się trzymajcie ! ;*****








2 komentarze:

  1. fajne foty.. ;D
    mam takie same buty jak Ty.. tylko moje się rozwaliły xD

    OdpowiedzUsuń
  2. w ostatnim zdjęciu ta z różowym plecakiem to twoja siostra?

    OdpowiedzUsuń