Obserwatorzy

Translate

sobota, 12 listopada 2011

serduszka

hej ;) dziś miałam jechać do kina razem z Bartkiem i Olą , ale coś nie wyszło ;/ za to w domu razem z mamą i Olą obejrzałyśmy film pt. Salt . Angelina Jolie wciela się w postać oficera CIA - Evelyn Salt, która zostaje oskarżona o bycie uśpionym rosyjskim szpiegiem na terenie USA. Przełożeni myślą, że planuje zabić prezydenta. Agentka musi uciekać przed obławą oraz oczyścić się z zarzutów. Film jest bardzo ciekawy dlatego polecam . zaskoczyło mnie to że u boku Angeliny zagrał polski aktor Daniel Olbrychski . jutro kościół , film i nauka ... to na tyle . ja uciekam . zostawiam was z zwiastunem Salt i wczorajszym zdjęciem wykonanym przez Miłosza ♥ pa;)










































EDIT :
przed chwilką znalazłam teledysk do piosenki Bruno Marsa która została nagrana do filmu Przed Świtem ! It Will Rain jest cudowna ! ♥ zapraszam do wysłuchania piosenki i obejrzenia teledysku ;)



2 komentarze:

  1. świetne zdjęcie! ;)
    może skuszę się na ten film ;D
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ` ale ładne zdj. :*
    podoba mi się piosenka Brubna. <3

    OdpowiedzUsuń