Obserwatorzy

Translate

sobota, 19 listopada 2011

dekoracje .

cześć wam ;) zaczęła się taka jesień o której już myślałam kiedy nadchodziła . dni są szare , zero słońca ani nic ... na całe szczęście nie pada xD dziś byłam szukać butów na zimę . nic mi się oczywiście nie spodobało ... dlatego jutro od rana jadę do Szamotuł . potem przyszła do mnie Pamela i robiłyśmy lekcje . następnie poszłyśmy do OOK robić dekoracje do jutrzejszego występu . jeszcze nigdy nie było tak GENIALNEJ dekoracji ! ♥♥♥ typowo jesienna . oczywiście pokażę ją w następnym poście . wróciłam o 18 . moi rodzice poszli na urodziny , a ja z Olą mamy w planach obejrzeć jakiś film . dziś się nie wyspałam , jutro też nie bo od rana muszę jechać do Szamo żeby zdążyć na występ . już nie mogę się doczekać ! ♥ to na tyle . postaram się odezwać jutro ♥ pa;***


znaleźć zdjęcia z klasowej wigilii ♥♥♥ tęsknię za wami ! ;* grudzień 2010 .




3 komentarze:

  1. ładnie, ładnie ;)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chili :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kurwa , na tym zdj jestem przepita w trzy dupy xd

    OdpowiedzUsuń