Obserwatorzy

Translate

piątek, 25 listopada 2011

imieniny mamy .

hej ;D jestem strasznie zmęczona ! ;/ niby tylko 5 lekcji , ale gdy tylko weszłam na pierwszą nie mogłam usiedzieć w ławce i dosłownie spałam ... reszta lekcji minęła szybko . po lekcjach poszłam do Pameli . nie ma to jak słuchanie muzyki i "maltretowanie" mnie xD potem poszłam do domu . z domu na skarpę . na skarpie z Olimpią , Mariką , Asią i Pamelą ;D było dość fajnie . gdy wróciłam do domu goście już byli , ponieważ mama wyprawia dziś urodziny ;) plan na wieczór: obejrzeć kolejny film xD może dziś w nocy pościągam sobie piosenki . ostatnio coś się dzieje z moją kartą pamięci , bo gdy tylko wchodzę w zdjęcia komputer mi się wyłącza :( dlatego muszę was trochę pomęczyć starymi zdjęciami których już mi braknie xD to na tyle . trzymajcie się ;) ;*

pewnego cudownego , wiosennego dnia ;) Miłosz ;*











3 komentarze:

  1. ` uhuhu. :)
    miłosz ? jesteś nim ? ; )
    najlepszego dla tw mamy !

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie ładneee ; ))
    Miłosz ? kolega ? przyjaciel ? chłopak ? :D

    OdpowiedzUsuń