Obserwatorzy

Translate

wtorek, 15 listopada 2011

lekcje ;D

hej ;) mam dziś baaardzo dobry humor ^^ najlepsze teksty na WF z Mariką ♥ brzuch mnie boli od śmiechu ! ;) gdy wróciłam z szkoły usiadłam na chwilę i jechałam z mamą i Megi do weterynarza ... potem mama zawiozła mnie na skarpę . poprosiłam mamę żeby na chwile weszła z Meg. wszyscy od razu przyszli się przywitać z małą xD na skarpie nadal się śmiałyśmy z wszystkiego i wszystkich xD wróciłam do domu i odrabiałam lekcje razem z siostrą . Megiś oczywiście nas rozpraszała xD ale już skończyłyśmy . postaram odezwać się jutro . a teraz ucieeekam ! ;) pa;**





2 komentarze:

  1. nie ma to jak odrabiać lekcji na kolanie ;D
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkich ?! xDD Raczej z zezola xDD
    O lool xD Ten nasz tekst na w-f xDD
    Kurde ^^ Tyle wspomnień..

    OdpowiedzUsuń