Obserwatorzy

Translate

sobota, 26 listopada 2011

najlepszy przyjaciel ;*

hej ;D dziś spotkałam się z Tosiakiem ♥ brakuje mi tego debilka ;)) pochodziłyśmy , pośmiałyśmy się itp. ;) przed chwilą wróciłam do domu . dziś Ola poszła spać do swojej koleżanki , Bartek na połowinki , rodzice do kuzyna taty a ja zostaję sama w domu lub przyjdzie do mnie Marika . jeśli będę sama zrobię sobie seans Zmierzchu ♥ jeśli przyjdzie Marika będziemy robić wiele innych rzeczy xD
pod ostatnią notką pojawiły się pytania czy jestem z Miłoszem (już po raz kolejny xD) . wiele razy nas o to pytają , ale nie jesteśmy ze sobą . Miłosz jest moim najlepszym przyjacielem ♥ znamy się ponad 3 lata . moglibyśmy być ze sobą ale nie chcemy ryzykować naszej przyjaźni . taki przyjaciel jest jak jeden na milion . jestem szczęściarą że mam tak niewiarygodnie chorego psychicznie "braciszka" ;) KOCHAM CIĘ ;*
to na tyle . pa;******

wczorajszy wschód i zachód słońca ;) no i początek wakacji z M. ♥







2 komentarze: