Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 28 listopada 2011

książka

hej ;) dziś 6 lekcji . jestem po nich strasznie zmęczona ... rano Miłosz zrobił mi niespodziankę . płyta Talk That Talk ♥♥♥ znaczy wykonana własnoręcznie przez Miłosza , ale się wzruszyłam ;* po lekcjach chodziłam trochę z Mariką i Olą , a pod szkołą spotkałyśmy Dawida i Jara . nie ma to jak wrzucenie mnie w krzaki (po raz kolejny) ;/ byłam na nich wkurzona ... jutro na 2 lekcję ;) i nie mam ostatniej . teraz czytam Przed Świtem . grubość tej książki mnie powala xD damy radę . w tym tygodniu chyba już się nie odezwę ;/ będę robić co w mojej mocy , ale nic nie obiecuję . trzymajcie się ;***








2 komentarze:

  1. No jaki masz Donatko ładny pokoik xD ;)
    Wstęp najlepszy :"Cześć tu Donia ;)"

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, fajny filmik. jejku, kochanego masz tego psiaka <3 miłego czytania zmierzchu. :D

    OdpowiedzUsuń