Obserwatorzy

Translate

środa, 14 września 2011

ZWIASTUNY ♥

witam . dziś zostałam jeszcze w domu , ale jutro już idę . w piątek znów nie będzie mnie w szkole ponieważ mam występ w Szamotułach . na szczęście przyjedzie Olimpia ♥♥♥ ach . tak mi bez niej ciężko i smutno ... samo GG i SMS nie wystarczają . uwielbiam się z nią spotykać , robić różne nieodpowiedzialne rzeczy itp. jest moją najwspanialszą siostrą ! dziś obejrzałam dwa boooooooskie zwiastuny Sagi Zmierzch "Przed Świtem" . chodziłam z zacieszem po całym domu ;) moja mama tego nie ogarnia , ale pojedzie ze mną do kina xD oczywiście podam link : KLIK i KLIK . już nie mogę się doczekać . dziś wypisuję zaproszenia na osiemnastkę mojego brata . nie wierzę że to jeszcze miesiąc ;oo jak ten czas szybko leci . musimy jechać do Lubonia na zakupy do Factory i do cioci zawieźć zaproszenie . teraz uciekam , zrobić sobie kolejną herbatkę ♥ kocham ! ;*

+ zdjęcia z ostatniej części sagi .







1 komentarz: