Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 12 września 2011

katar ...

witam . przepraszam że wczoraj się nie odezwałam , ale jakoś nie miałam weny . na początek chcę odpowiedzieć na pytanie które padło pod ostatnim postem . tamte zdjęcia były robione lustrzanką Canon 450D . zdjęcia bardzo mi się podobają ;) a za wykonanie dziękuję Marice ;* wczorajszy dzień strasznie upalny . na dożynkach za długo nie siedziałam bo nie było tam nawet gdzie się schować , a grzało cholernie ;/ resztę dnia spędziłam z Mariką . dziś gdy o 6.00 zadzwonił budzik nie mogłam ruszyć tyłka z łóżka , a tym bardziej że wczoraj na wieczór zaczęło mnie gardło strasznie boleć i dostałam kataru . dziś jest jeszcze gorzej :( w tym momencie powinnam być na próbie , ale stwierdziłam że lepiej dla mnie będzie zostać w domu . dzisiejszy dzień w szkole zleciał bardzo szybko ;) po lekcjach zostaliśmy przed szkołą . to co się tam działo jest nie do opisania xD ja teraz uciekam . pa;***

PS: zdjęcia robione dokładnie rok temu , na poprawinach u mojej cioci ♥ zdjęcia są również w moim pierwszym poście ;)















2 komentarze: