Obserwatorzy

Translate

piątek, 30 września 2011

weekend ♥♥♥

siemka ;d nie pisałam wczoraj ponieważ nie miałam czasu . za dużo tego wszystkiego . wczoraj po szkole byłam na próbie na skarpie . dziś dzień był ZAJEBISTY ! przed lekcjami stałam przed szkołą i gadałam z Divim . po każdej lekcji tańczyłam śpiewając "dziś jest piątek!" xD gdy zakończyła się chemia wyleciałam ze szkoły jak poparzona ;D poszłam do domu odnieść plecak i wziąć teksty na kółko . na kółku śpiewaliśmy . potem poszłam do domu po kurtkę i coś zjeść . następna w planach była skarpa ♥ byłam tam o 16 . o 16.30 poszłam z Pamelą na Skate Park , tam dołączyła do nas Olimpia . o 17 poszłyśmy na skarpę . tam posiedziałyśmy do 17.35 . poszłyśmy na OOK spotkać się z Miłoszem . tam robiliśmy foty i nagraliśmy Videobloga którego dziś wstawię ;)  ok. 19 przyjechała po Miłosza mama , a my poszłyśmy na skarpę . tam spotkało mnie wielkie zaskoczenie ♥ przyszedł Mati ;) już dawno go nie widziałam ;D nie licząc każdej przerwy po drugiej lekcji xD ale nie rozmawiam z nim . dopiero dziś pogadaliśmy . w domu byłam po 20 . zjadłam coś , obejrzałam trochę Shrek'a no i postanowiłam się odezwać ;D
Videoblog został nakręcony spontanicznie dlatego jest to temat wyrwany z rękawa xD nasze zachowanie jest straszne xD ale chciałam wam przedstawić jak się dopełniamy ;) co my razem odwalamy . nasze wszystkie teksty i nasze tematy ♥ to tyle . ja uciekam ;) pa ;*

7 komentarzy:

  1. też oglądałam shreka . ; d
    hehe.. faajny flmik. ; d ten miłosz jest strasznie podobny do takiego kolesia ode mnie ze szkoły. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha <3 miłosz musiał sie polansować lustrzanka ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłosz zawsze się lansuje ♥ za to go kocham ;D za to że jest taki nienormalny xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. @granger :D kolejna osoba ktora mowi, ze do siebie pasujemy :D
    Filmik zajebisty ;d a milosci nadal nie ma :* xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo ja nagrywałam :d mamy dwa bloogi na tym samym profilu dlatego jako donia :P

    OdpowiedzUsuń