Obserwatorzy

Translate

niedziela, 18 września 2011

Luboń ♥

dzień dobry ;) dziś jestem naładowana pozytywną energią , której raczej nie wykorzystam , ponieważ muszę odpisać lekcje , ale tak czy tak jestem w niesamowicie dobrym humorze , a to wszystko przez to że mogłam w końcu zobaczyć się z moim ukochanym kuzynostwem za którym tak cholernie tęsknię ! wczoraj w Factory kupiłam sobie buty w Reebok'u ;) wiele razy oglądałam je na allegro , aż w końcu wpadły w moje posiadanie . są niewiarygodnie wygodne . dotarliśmy tam dosyć późno , ponieważ te wszystkie remonty i przebudowy w Poznaniu są przerażające . ok. 20 byliśmy u cioci . gdy tylko zobaczyłam Marcelinkę momentalnie poprawił mi się humor . siedzieliśmy w pokoju Dominiki i Dawida , rozmawiając głównie o ciuchach i osiemnastce Bartka . postanowiłyśmy że na imprezę zakładamy sukienki . bawiłam się z Marceliną , a przy nas psy Mary i Oskar . i tak ten czas zleciał . wyjechaliśmy od nich po 23 . wjechaliśmy jeszcze na Orlen żeby zatankować i zjeść po Hot Dog'u Francuskim . zasnęłam po 1 w nocy . dziś obudziłam się przed 9 całkowicie wyspana . za chwilę wychodzę do kościoła , muszę odebrać książeczkę do bierzmowania . życzę udanej niedzieli ;) pa;***





3 komentarze: