Obserwatorzy

Translate

piątek, 23 września 2011

objezierze .

witam . wiem że ostatnio mało się udzielam , ale niestety to nie moja wina ;/ mam mało czasu . a od następnego tygodnia będzie go jeszcze mniej :( ale tak to jest gdy w grę wchodzi szkoła . kolejny tydzień zleciał szybko z czego jest zadowolona . dziś miałam 5 lekcji . podczas lekcji 6 i 7 siedziałyśmy na Skate Park'u . potem poszłam do Pameli na niecałą godzinę no i do mnie . następnym punktem dnia była skarpa ♥ było nawet dobrze . próba minęła szybko , a do domu odwiózł mnie Leszek . wykąpałam się , zjadłam kolację a resztę tego piątkowego wieczoru mam zamiar spędzić sama ze sobą . muszę przemyśleć parę rzeczy ... jutro od rana idę na Rajd Mickiewiczowski do Objezierza . nie mogę się doczekać . może tam oderwę się od tego co mnie męczy . życzę wam udanego weekendu ♥ pa;*

 tylko mój kot ma takie pozycje podczas spania ♥

 Marika ♥





4 komentarze: