Obserwatorzy

Translate

czwartek, 22 września 2011

ucho

witam ;D jakąś godzinę temu wróciłam ze szkoły . muszę przyznać że strasznie zamulałam dziś ... na przerwach siedziałam pod murem i dosłownie zasypiałam ;o dziś dostaliśmy kartkówki z matematyki i biologi . z matematyki dostałam 3+ a z biologii 1+ ;/ to też między innymi było powodem mojego zamulenia . dziś muszę iść na próbę na skarpę i zrobić Makimono na plastykę . a tak przy okazji wiecie może co to jest Makimono ? ;> byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedzi ;) nie było mnie na ostatniej lekcji plastyki i nie mam bladego pojęcia co to jest ;/ jutro pięć lekcji ! potem kółko muzyczne i dom ;D a o 16 skarpa ♥ mam nadzieję że to mi jakoś poprawi humor ;) a co do tematu posta ... w poniedziałek robiłam sobie kolejną dziurkę w uchu . boli jak cholera ! ;/ a tak spuchniętego ucha już dawno nie miałam ;/ muszę uciekać . trzymajcie się kochani ;******

zdjęcia z zeszłego roku szkolnego ♥ ;)

1 komentarz:

  1. Makimono xD Co to jest nikt nie wie ! xDD
    Jeszcze podstawówka ;))

    OdpowiedzUsuń