Obserwatorzy

Translate

sobota, 10 września 2011

10 dni !

witam Was po mojej kolejnej przerwie spowodowanej brakiem transferu xD ale już jestem ! ;* jakie to cudowne uczucie pisać tutaj wiedząc że kilka osób to czyta ♥ a teraz szybka relacja ze szkoły . szkoła jest ZAJEBISTA ! nie licząc lekcji i nauczycieli xD czuję się tam bosko . bałam się tylko w czwartek i piątek ;) teraz jest lajcik ;) już miałam pierwszy test , odpytywanie itp... ale daję radę ;) dzięki szkole odnawiam stare znajomości z czego jestem strasznie szczęśliwa ♥ ostatnio dopisuje mi humor ;) dzień leci za dniem a ja nadal nie ogarniam tego wszystkiego . dziś śpi u mnie Marika ♥ za chwilę jadę do niej i razem z moimi rodzicami ją zabieramy ;) gdy u niej będę pójdziemy po Miłosza i porobimy kilka zdjęć ;) oczywiście napiszemy posty xD a tu link do jej bloga : KLIK ;) no i link do bloga Miłosza : KLIK ;) teraz lecę się ogarnąć . odezwę się później . pa;******


4 komentarze:

  1. rob po pob rom po poom! :D
    MENDA <3
    Tak tak, Miłosz to ja ;pp
    Wielkie dzięki za link ;)
    Będzie się dziać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kapelusz :)
    I oby humorek dopisywał dalej ..

    OdpowiedzUsuń
  3. fajowe zdjęcia . :*
    no to fajnie , że ci się podoba w szkole . :D

    OdpowiedzUsuń