Obserwatorzy

Translate

wtorek, 13 września 2011

w domu .

witajcie . dzisiejszy dzień spędzam w domu . gdy się rano obudziłam nie miałam na nic sił ... ogarnęłam się dopiero o 10 ... przeczytałam 4 rozdziały "Zmierzchu" , który czytam już po raz drugi . chciałam zacząć "Przed Świtem" , ale niestety jeszcze nikt nie oddał do biblioteki ;/ mam jeszcze do przeczytania "Kamizelkę" ... ostatnio mi się odmienia i czytam książki xD muszę odpisać dzisiejsze lekcje . jutro idę już normalnie do szkoły . dziś miałam mieć przesłuchanie na zespół muzyczny w szkole , ale mój stan mi na to nie pozwolił :( mam nadzieję że uda mi się to nadrobić . teraz czekam na braciszka aż wróci z praktyk ♥ mam nadzieję że mi coś przywiezie xD kocham jego dania ;] dziś robił pizzę i sernik ;D mniam ! muszę się przygotować na jutrzejszy dzień . ostatnio mam ochotę na jakoś większą sesyjkę , ale to wszystko zależy od tego kiedy będę miała czas ... gdy coś takiego się zdarzy obiecuję Was poinformować ♥ teraz uciekam . a jak u Was w szkole ? ;>

+ outfit z rozpoczęcia roku szkolnego ;)









































bolerko : orsay
bluzka : cropp
spodnie : oasis
torebka : second hand
buty : miejscowy sklep

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz