Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 26 września 2011

boisko

siemka ;) właśnie skończyłam w połowie odrabiać lekcje ;) za drugą połowę biorę się po powrocie z próby . wczorajszy dzień przesiedziałam w domu . dzisiaj było dość zabawnie . ktoś przyniósł do szkoły maski kota i pandy ♥ a mój kochany Miłosz przyniósł świnkę która wydaje z siebie dziwne odgłosy xD hahaahaha ! lekcje minęły zanim się zorientowałam że już jestem na boiskach na dwójce . od razy po lekcjach poszłam z Mariką i Olą na boiska , a dokładnie na Skate Park . dziewczyny stwierdziły że idą pod szkołę a ja poszłam do Kamili , Ewy i Dawida na boisko do nogi . tam jak to zazwyczaj bywa z Dawidem zaczęły się różne przepychanki xD Kamila Ewa i ja przeciwko jemu . on wygrał xD nie wiedziałam że jest taki silny xD hahahaha ! ;) dwa tygodnie temu wrzucił mnie w krzaki , ale to już dłuższa historia której nie będę opisywać xD za chwilę lecę na skarpę . a teraz zdjęcia z szkoły i boiska ;) pa ;***



3 komentarze: