Obserwatorzy

Translate

wtorek, 27 września 2011

mało czasu .

siemka ;D wpadłam tu na chwilkę ponieważ mam bardzo mało czasu . właśnie zjadłam obiad , biorę się za lekcje potem na skarpę , spotkać się z dziewczynami z byłej klasy ♥♥♥ i na spotkanie do bierzmowania . dzisiejszy dzień w szkole pozytywny ;) już dawno mnie tak energia nie rozwalała ;) specjalne podziękowania dla MIŁOSZA który całą piętnastominutową przerwę leżał na mnie i głową walił w moją klatkę piersiową ! ;p wiem że to przeczytasz także musisz wiedzieć że strasznie Cię kocham mój ty frajerze xD ;* jutro prawdopodobnie na sesję z Mariką ;D dla niej również pozdrowienia , ponieważ właśnie przed chwilą wyszła ode mnie z domu xD to na tyle ;D dam fotkę z początku września , którą zobaczyłam na blogu xD jest rozwalająca xD ja spadam . do jutra ;***

4 komentarze:

  1. Fot. by Marika ♥
    Ah..;D
    Ta sesja w kieckach xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje Ci ty mój frajerze ♥ :*
    A takie przerwy to my mamy codziennie ;)
    nasze odwały są zajebsite! ja też Ci dziękuje frajerko xd

    OdpowiedzUsuń