Obserwatorzy

Translate

sobota, 17 września 2011

sobota

witajcie w ten cudowny dzień ;) mam jeszcze trochę czasu do wyjazdu , dlatego postanowiłam się odezwać . dzisiejszy dzień spędzam w domu . wzięłam się za generalne porządki w moim pokoju , wyprostowałam sobie włosy , obejrzałam film . już nie mogę się doczekać kiedy wejdę do domu mojej cioci i zobaczę jej cudowną córeczkę Marcelinkę ♥ ostatnio widziałam ją w czerwcu , dlatego się stęskniłam . zobaczę też drugą kuzynkę Dominikę którą nie widziałam znacznie dłużej (ostatnio chyba w styczniu) . może będzie miała wenę i porobi mi coś z włosami , lub jakiś makijaż ;) no i ukochany kuzyn Daaawid ;D tak to jest gdy mieszka się od siebie jakieś 50km... dziś zastanawiałam się jak to będzie gdy na 18 Bartka przyjedzie rodzinka ze Śląska . jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić ;D ja teraz spadam . udanej soboty ! ;) pa;***


1 komentarz: