Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

wczoraj

cześć ;) wpadłam tutaj na chwilę przedstawić wam mój wczorajszy outfit . mimo że słońce świeciło , był mroźny wiatr . zaczniemy od butów , które dostałam na wielkanoc . te trampki są bardzo wygodne . spodnie znacie z poprzedniego outfitu . jestem z nich zadowolona . miałam obawy że podczas prania stracą swój kolor , ale się myliłam ;) mimo że bluzki za bardzo nie widać , muszę wam powiedzieć że jest ona moją ulubioną ! ♥ kupiona w H&M . na obrazku jest zespół The Beatles ♥ do tego sweterek w czarno szare paski i skórzana kurtka ;) mam nadzieję że się wam podoba . trzymajcie się ;*******

kurtka- targ
sweterek- targ
bluzka- H&M
spodnie- miejscowy sklep
trampki- miejscowy sklep


 no i jeszcze zdjęcie bluzki w całości ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz