Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

biesiadnie .

cześć ;) no po prostu szkoda siedzieć i marnować kolejny słoneczny dzień ! wczoraj od rana miałam występ . wróciłam do domu przed 15 siedziałam chwilę i o 17 przyszli po nas (ja i moja siostra) Arek , Weta i Mikołaj i szliśmy na OOK , ponieważ odbył się koncert pt. "Jesteśmy stąd" . bardzo mi się podobało , chociaż było meeeega duszno . bawiliśmy się znakomicie . dziś od rana byłam u cioci i opiekowałam się kuzynostwem . wróciłam jakąś godzinę temu no i w przerwie między spotkaniami postanowiłam napisać ;) ogólnie pogoda dopisuje . dziś opaliłam mocno plecy ;) cieszę się że w końcu będę jakoś normalnie wyglądać . za chwilę idę do Magdy . dodaję kilka zdjęć z sobotniej Biesady Rybnej i uciekam . trzymajcie się ;********

zdjęcia wykonane przez Sylwię Fiołek oraz Kosma Walkowiaka .








1 komentarz: