Obserwatorzy

Translate

sobota, 21 kwietnia 2012

dobrze jest ♥

czeeeść :D jejku ! jaki mam dobry humor ♥ mimo , że pogoda dziś nie dopisuje non stop się uśmiecham ^^ przepraszam , że wczoraj nie pisałam , ale nie miałam czasu ... no więc jedziemy od początku . wczoraj miałam 5 lekcji . po lekcjach poszłam do domu . posprzątałam trochę , posiedziałam i poszłam do baru kawałek od domu . tam był już Miłosz z Wiktorem . siedzieliśmy trochę , zjedliśmy coś i poszliśmy odprowadzić Wiktora do domu , ponieważ musiał się uczyć na testy . razem z Miłoszem poszliśmy na OOK . czekaliśmy tam za Natalą . gdy już przyszła poszliśmy razem pod liceum po Magdę , ale okazało się , że Magdy już w szkole nie ma i jest w domu xD więc poszliśmy na sorbet ♥ następnie na dwójkę . na dwójce siedzieliśmy i przyszła do nas Magda . siedzieliśmy dalej a ja musiałam iść na chwilę na skarpę , żeby zobaczyć terminy występów . więc poszliśmy razem . gdy już zobaczyłam poszliśmy na liceum a potem znów na skarpę na chwilkę na próbę xD później znów na liceum xD ale zachciało nam się znów sorbetów ... więc poszliśmy po nie xD następnie na śluzę . tam zrobiliśmy wieeelkie koło i poszliśmy odprowadzić trochę Miłosza . później trochę Natalę a na końcu razem z Magdą poszłyśmy tak jak zawsze i w połowie drogi rozstałyśmy się , ponieważ ja w jedną stronę a Magda w drugą . gdy wróciłam do domu czułam , że nogi wchodzą mi w dupę ! -.- serio... o godzinie 20:00 zaczęłam oglądać Shreka 3 xD niestety była burza i sygnał uciekał . więc się wykąpałam i gdy wróciłam leciał już normalnie Shrek xD obejrzałam do końca i poszłam spać . dziś obudziłam się wcześnie . nudziło mi się więc włączyłam tv i skakałam po kanałach szukając czegoś . zatrzymałam się na TVP Seriale gdzie leciała Rodzinka.pl ;) uwielbiam ten serial . i śmiech Kacperka ♥ hahahahaha ^^ posprzątałam trochę i tak sobie teraz siedzę . za chwilkę idę przygotować skarpę na urodziny Oli ;) czuję , że będzie grubo ^^ ale się rozpisałam O.o ja uciekam . trzymajcie się ;********

zdjęcia z wczorajszego dnia ;D




2 komentarze:

  1. oo ale mi narobiłaś smak na sorbet. :* wgl, nje wiem.. moze gdzieś przeoczyłam.. ale co to jest ta skarpa? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mm pychota1 :D a rodzinke tez uwielbiam i kacperka ^^. p.s zazdroszcze, bo u mnie nie ma tego skelpu niestety ;cc

    OdpowiedzUsuń