Obserwatorzy

Translate

piątek, 6 kwietnia 2012

filmy .

cześć ;d wczoraj już nie miałam czasu się odezwać . popołudniu byłam na spacerze z Nikki , które zapewne przeczyta tego posta , więc pozdrawiam Cię ty nienormalna istoto ludzka która drze się na cały las ♥ gdy wróciłam do domu usiadłam na chwilkę i zadzwoniła do mnie mama że mam przyjść do Intermarche . zrobiłyśmy z mamą zakupy i wróciłam do domu z wielką ochotą na sen ;) dziś gdy się obudziłam poszłam do pokoju mamy która oglądała właśnie Przed Świtem . wypożyczyłyśmy sobie z VOD właśnie ten film i dziś nic innego nie leci ;D już nie mogę się doczekać drugiej części . ok. 14 wyszłam na spacer z Megi i poszłam po Magdę . chodziłyśmy sobie po mieście i jakieś pół godziny temu wróciłam do domu . za chwilę mama będzie mi farbować włosy , bo już nie mogę patrzeć na te moje odrosty -.- co do tytułu posta . chciałam wam nieco powiedzieć o filmach jakie ostatnio oglądałam . było ich trochę , ale przez ten miesiąc już zapomniałam . najważniejszy o którym chcę powiedzieć to Igrzyska Śmierci . a oto opis filmu:
Katniss pochodzi z Dwunastego Dystryktu, jednego z najbiedniejszych regionów w państwie Panem. Kiedy jej młodsza siostra zostaje wylosowana do udziału w Głodowych Igrzyskach, corocznym turnieju organizowanym przez bezwzględne władze, Katniss zgłasza się by zająć jej miejsce. Musi opuścić nie tylko rodzinę, której jest żywicielką, ale i Gale’a, który zdaje się być kimś więcej niż przyjacielem. Aby ich jeszcze zobaczyć, musi zwyciężyć w transmitowanych przez telewizję Igrzyskach. Przeżyć może tylko jeden uczestnik. Pochodzący z biednego dystryktu i nie szkoleni w walce Katniss i chłopak Peeta, w oczach widzów skazani są na porażkę. Igrzyska są jednak nieprzewidywalne. Między młodymi rodzi się uczucie, a odważna szesnastolatka rozpala w ludziach nadzieję na zmiany. Staje się symbolem buntu i walki z niesprawiedliwością. Jednak jeśli kiedykolwiek ma zobaczyć jeszcze rodzinny Dystrykt 12, musi dokonać rzeczy niemożliwych
jak dla mnie film jest bardzo dobry . zachęcam was do obejrzenia , ale dla zachęty dodam jeszcze zwiastun ;)





oglądałam też Madagaskar 2 który jest ZAJEBISTY jak na bajkę ♥ Madagaskar oraz Shrek są moimi ulubionymi bajkami xD mogłabym je oglądać non stop , a teksty znam na pamięć ;) dla zachęty dodamy zwiastun Madagaskaru który pewnie każdy z was już widział .




kolejny film nosi tytuł Plan B w którym gra Jennifer Lopez . opis filmu dla zachęty oraz zwiastun .
Samotna kobieta (Jennifer Lopez) decyduje się za sztuczne zapłodnienie. Dochodzi ona do wniosku, że jej "biologiczny zegar" tyka. W dniu kiedy okazuje się, że jest w ciąży spotyka faceta swoich marzeń (Alex O'Loughlin).


Kolejny film to Och Życie! oczywiście opis oraz zwiastun ;)
Dwoje singli (w tych rolach Katherine Heigl i Josh Duhamel), dowiaduje się że ich wspólni przyjaciele zginęli w wypadku samochodowym. Na dodatek w testamencie wyznaczyli ich jako opiekunów swojej córki.

każdy z tych filmów jest godzien obejrzenia . tych filmów było jeszcze kilka , ale nie pamiętam tytułów ;D to na tyle . dodaję zdjęcie z Nikki i uciekam . trzymajcie się ;***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz