Obserwatorzy

Translate

niedziela, 15 kwietnia 2012

głowa pęka ;D

cześć ;) humor dalej dopisuje . dziś od rana pomagałam mamie dokańczać placki na urodziny siostry . przed godziną 15 zaczęli schodzić się goście . tak teraz sobie wszyscy siedzimy a mi głowa pęka od wszystkich krzyków wydawanych przez moich kuzynów ;p siedzimy z Wetą i Martynką przed komputerem i próbujemy olewać ten cały hałas ;p niestety nie da się tego zrobić gdy co chwilę wbiegają do pokoju , pukają po plecach a gdy się odwrócisz uciekają z krzykiem ... ^^ spróbuję przetrwać do końca dnia . jutro już do szkoły... ja uciekam . trzymajcie się ;****
postaram się jutro napisać ;)

zdjęcie z wczorajszego spaceru ♥


piosenka z Igrzysk Śmierci ♥ dziś w głośnikach nic innego ;)

1 komentarz:

  1. ` Podoba mi się piosenka. :* ohoho. nje lubię jak mam gości a szczególnie młodszych kuzynów. hehe. :* ojj no postaram się pisać częściej. ale czasu brak ! ♥

    OdpowiedzUsuń