Obserwatorzy

Translate

czwartek, 19 kwietnia 2012

no cześć ;)

hej ;p dzisiejszy dzień słoooneczny ♥ miałam 6 lekcji . było dobrze . mimo kartkówki z niemieckiego na której poległam . za to polski poszedł mi bardzo dobrze xD po lekcjach wróciłam do domu . oglądałam trochę tv i po 16 razem z bratem poszliśmy do fryzjera . znaczy ja tylko wybierałam fryzurę ;) chwilę po 17 byliśmy na skarpie . próba , chwilę siedzieliśmy i razem z Wetą poszłyśmy do domu . odprowadziłam ją pod sam dom i wróciłam do siebie . teraz siedzę sobie tak przed kompem i obczajam wszystko xD jutro PIĄTEK ♥ tylko na to czekałam cały tydzień ;D w przyszłym tygodniu do szkoły idę tylko w poniedziałek i piątek ponieważ trzecie klasy piszą testy . potem znów weekend i cały następny tydzień wolny , ponieważ jest MAJÓWKA ^^ tego wolnego jest coraz więcej ... naprawdę czas ucieka . a teraz i ja muszę lecieć xD trzymajcie się ;****

cieszę się , że wszystko powoli wraca do normy ;)
Łeba 2012♥ Miłosz ;*** dziękuję ;)

wspomnienia potrafią zdziałać cuda ♥

2 komentarze:

  1. ` no niemiecki to zuo. także mogło ci źle pójśc. haha . :* db, że wszystko wraca do normy! zapraszam.

    OdpowiedzUsuń