Obserwatorzy

Translate

sobota, 14 kwietnia 2012

clip in ?

cześć ;) wczoraj cały dzień w domu . cieszę się , ponieważ czuję się o wiele lepiej ;D wczoraj przeglądając blogi które obserwuję przeczytałam o przedłużaniu włosów metodą clip in . od kiedy ścięłam włosy na krótkie myślałam o przedłużeniu . jednak ceny mnie przerażały . oglądałam wiele różnych metod , a później zrezygnowałam z poszukiwań . stwierdziłam że po jakimś czasie same urosną . jednak gdy przeczytałam o metodzie clip in powiedziałam mamie o tym i będziemy zamawiać . najgorsze jest to że nie wiem jaki kolor . boję się że będą mocno się różnić od moich , które są i tak farbowane ... plany na dziś . jak na razie to nic . może gdzieś wyjdę , ale nie wiem . wstałam dość późno jak na mnie więc czas leci mi jeszcze szybciej ;) ja uciekam . trzymajcie się ;****

zdjęcia gdy miałam długie i krótkie włosy ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz